Проведення будівельно-технічного дослідження

Наведений один із прикладів експертних досліджень проведених нашим Центром.

У відповідності до Закону України «Про судову експертизу» № 4038-ХІІ від 25 лютого 1994 р.  ТОВ «Київський експертно-дослідний центр» надає послуги з проведення експертиз та експертних досліджень.

При проведенні експертного будівельно-технічного дослідження, за заявою замовника, на вирішення експерта було поставлене наступне питання:

« 1. Чи відповідає споруда (бетонне нагромадження на дорозі загального користування біля земельної ділянки по вул. НАЗВА, 6 в с. НАЗВА) вимогам державних будівельних норм? »

Разом з Заявою були надані копії документів на 00 аркушах, а саме:

– абрис меж земельних ділянок по вул. НАЗВА в с. НАЗВА  на 0-му аркуші;

– державний акт на право колективної власності на землю, виданий Садовому товариству “НАЗВА” відповідно до рішення НАЗВА сільради народних депутатів від 00.00.0000  №00/10 на 0-ох аркушах;

– державний акт на право власності на земельну ділянку площею 0,0737 га від 00.0.0000 на 0-му аркуші;

– схема відновлення меж земельної ділянки гр. ОСОБА 1 в с/т “НАЗВА” на території с. НАЗВА на 0-му аркуші;

– рішення правління с/т “НАЗВА” від 00.00.0000 на 0-ох аркушах.

            Проведення дослідження доручено судовому експерту, який має вищу будівельно-технічну освіту, освітньо-кваліфікаційний рівень магістра, стаж експертної роботи з 2008 року.

00.00.0000р. проводилось натурне обстеження об’єктів дослідження – земельних ділянок гр. ОСОБА 1 та ОСОБА 2., а також проїзду загального користування по вул. НАЗВА в с. НАЗВА в присутності замовника  ОСОБА 1 та ОСОБА 2

        Об’єктами дослідження є земельні ділянки гр. ОСОБА 1, ОСОБА 2., проїзд загального користування по вул. НАЗВА в с. НАЗВА та надані документи.

        Дослідження проводилось методом аналізу та порівняння результатів проведеного візуально-інструментального обстеження, а також наданих матеріалів  з вимогами будівельних норм.

За результатами проведеного дослідження, вивчення наданих документів, урахування вимог  чинних нормативних документів, експерт  дійшов наступних висновків:

« Споруда (бетонне монолітне нагромадження на дорозі загального користування біля земельної ділянки по вул. НАЗВА, 6 в с. НАЗВА) не відповідає  вимогам державних будівельних норм, зокрема:

– повздовжній схил заїзду (бетонне монолітне нагромадження) складає 146,7 ‰ – 147,7 ‰, що не відповідає п. 7.27 (таблиця 7.1) ДБН 360-92** “Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень”, згідно якого схил повинен бути до 80 ‰;

– ширина проїзду в межах бетонного монолітного заїзду складає 2,91 м – 2,99 м, що не відповідає п. 7.27 (таблиця 7.1) ДБН 360-92** “Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень”, згідно якого ширина смуги руху повинна бути 3,0-3,5 м;

– Додатку 3.1 ДБН 360-92** “Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень”, згідно якого при проектуванні проїздів і пішохідних шляхів необхідно забезпечувати можливість проїзду пожежних машин і доступ пожежників з автодрабин і автопідйомників у будь-яке приміщення, ширина проїзду повинна бути не менше 3,5 м;

– п. 4.34 ДБН Б.2.4-1-94 “Планування і забудова сільських поселень”, згідно якого під’їзди до будинків проектуються завширшки не менше 3,5 м;

– п. 6.3 ДБН Б.2.4-1-94 “Планування і забудова сільських поселень”, згідно якого схил повинен бути до 80 ‰;

– п. 6.29 ДБН Б.2.4-1-94 “Планування і забудова сільських поселень”, згідно якого під’їзди до будинків проектуються завширшки не менше 3,5 м;

– п. 2.27 (Таблиця 2.8) ДБН В.2.3-5-2001 “Споруди транспорту. Вулиці та дороги населених пунктів”, згідно якого найбільший повздовжній похил повинен бути до 80 ‰;

– п. 2.29 (Таблиця 2.9) ДБН В.2.3-5-2001 “Споруди транспорту. Вулиці та дороги населених пунктів”, згідно якого найбільший винятковий повздовжній похил повинен бути до 110 ‰;

– п. 2.30 ДБН В.2.3-5-2001 “Споруди транспорту. Вулиці та дороги населених пунктів”, згідно якого найбільший поздовжній похил у межах штучних споруд не повинен перевищувати 30 ‰;

– пп. 5.2.2, 5.2.3 (Таблиця 5.6) ДБН В.2.3-4:2007 “Споруди транспорту. Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво”, згідно якого найбільший поздовжній похил не повинен перевищувати 100 ‰. »

Ми завжди раді Вам допомогти виключно у Вашій ситуації.